Prezentacja

Panel Użytkownika

Utwórz konto

Kalendarz Wydarzeń

Grudzień 2020 (18:47:53)

  1. PN
  2. WT
  3. ŚR
  4. CZ
  5. PT
  6. SB
  7. ND
  8. 30
  9. 1
  10. 2
  11. 3
  12. 4
  13. 5
  14. 6
  15. 7
  16. 8
  17. 9
  18. 10
  19. 11
  20. 12
  21. 13
  22. 14
  23. 15
  24. 16
  25. 17
  26. 18
  27. 19
  28. 20
  29. 21
  30. 22
  31. 23
  32. 24
  33. 25
  34. 26
  35. 27
  36. 28
  37. 29
  38. 30
  39. 31
  40. 1
  41. 2
  42. 3
  43. 4
  44. 5
  45. 6
  46. 7
  47. 8
  48. 9
  49. 10

Prezentacja



Grafika w opisie

Grafika w opisie

Typ serwera: Medium

Maks. Poziom Postaci: 155

Maks. Poziom Zwierzaka: 100

Maks. Poziom Pomocnika: 100

Punkty statystyk: 100

Królestwa: Shinsoo, Chunjo oraz Jinno

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Strona Główna: https://mediummt2.pl
Forum: https://forum.mediummt2.pl
Klient Gry: https://mediummt2.pl/page/download
Regulamin: https://mediummt2.pl/page/rules
Fanpage: https://fb.me/Mediummt2

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Technik, osoba odpowiedzialna za sprawy techniczne związane z serwerem,
stroną oraz forum, wprowadzaniem aktualizacji na serwerze od strony technicznej
oraz naprawianiem wszelkich problemów związanych z serwerem, stroną oraz forum.

Grafika w opisie

Administrator Gry, osoba odpowiedzialna za część spraw technicznych związanych z
serwerem, rozgrywkę na serwerze, porządek na serwerze, organizację wydarzeń
specjalnych, wprowadzanie aktualizacji oraz zmian dotyczących rozgrywki.

Grafika w opisie

Mistrz Gry, osoba odpowiedzialna głównie za pilnowanie porządku na serwerze,
kontakt z graczami oraz organizację niektórych wydarzeń specjalnych.

Grafika w opisie

Grafik, osoba odpowiedzialna za całą oprawę graficzną projektu, sporadycznie również
pomoc graczom oraz pilnowanie porządku na serwerze.

Pix

Mistrz Gry, osoba odpowiedzialna głównie za pilnowanie porządku na serwerze,
kontakt z graczami oraz organizację niektórych wydarzeń specjalnych.

Grafika w opisie

Grafika w opisie


Grafika w opisie


Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

• Podstawowy ekwipunek ulepszony do +6
Kostium Królestwa na stałe
Wierzchowiec (można z niego atakować) na 7 dni
Zwierzak na stałe


Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Zdobywane doświadczenie podczas gry zostało odpowiednio dopasowane do poziomu
trudności serwera rozumianej określeniem serwera Medium. W skrócie oznacza to
że zdobycie maksymalnego poziomu na serwerze nie będzie najcięższym z wyzwań lecz,
umiarkowanie trudne. Istotnym etapem w rozwoju postaci jest zdobycie 75 poziomu
który będzie możliwy do zdobycia w kilka godzin dla doświadczonych graczy
oraz kilkunastu dla tych mniej doświadczonych.

Grafika w opisie

Standardowe szkolenie umiejętności zostało nieco ułatwione,
aby wbić umiejętność na poziom G1 potrzebne będzie
pomyślne przeczytanie 36 ksiąg.


Szkolenie umiejętności przebiega standardowo co 24 godziny
czas oczekiwania można jednak pominąć za pomocą Grafika w opisie

M1 -> M2 1 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M2 -> M3 1 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M3 -> M4 2 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M4 -> M5 2 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M5 -> M6 2 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M6 -> M7 4 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M7 -> M8 4 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M8 -> M9 6 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M9 -> M10 6 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M10 -> G1 8 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie

Szansa na pomyślną naukę na poziomie M1-M10 wynosi 100% gdy użyta jest Grafika w opisie
G1 -> P 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
Na szkolenie um. z G1 -> P działają Grafika w opisie jednak nie dają one 100% szansy.

Grafika w opisie

Grafika w opisie Grafika w opisie Grafika w opisie
Przedmioty m.in jak: Wzmocnienie, Zaczarowanie, Błogosławieństwo Przedmiotu
nie będą trudne do zdobycia, ponieważ będą dostępne z wielu źródeł, takich jak:
metiny, bossy, lochy ale również różne skrzynie np. Szkat. Blasku Księżyca
czy Skrzynia Mocy, przedmioty te można zdobywać od 1 poziomu postaci.

Zaczarowanie Przedmiotu do zdobycia dodatkowo z potworów od 20 poziomu do maks.
Szkat. Blasku Księżyca możliwa do zdobycia od 10 poziomu postaci do maks.
Skrzynia Mocy możliwa do zdobycia z metinów i bossów na 30+ poziomie.

Przykładowy drop z metina, bossa:
Grafika w opisie
Spoiler
Grafika w opisie


Grafika w opisie Grafika w opisie Grafika w opisie
Przedmioty takie jak Zwój Egzorcyzmu, Rada Pustelnika, Kamienie Duchowe służące do
rozwijania umiejętności postaci można zdobywać z metinów, bossów, dungeonów, nie
będą to przedmioty bardzo trudne do zdobycia.


Grafika w opisie Grafika w opisie Grafika w opisie
Zaczarowanie, Wzmocnienie, Błogosławieństwo Pasów to przedmioty używane tylko do
jednego przedmiotu w ekwipunku - pasów. Można je zdobywać z metinów, bossów na
około 50 i wyższym poziomem, ilości zdobywanych ww. przedmiotów są niższe
od standardowych zaczarowań itp.


Grafika w opisie Grafika w opisie
Zwoje Ezorcyzmu+ oraz Rady Pustelnika+ służące do rozwijania nowych
umiejętności pasywnych
można zdobyć bezpośrednio pokonując niektóre
bossy oraz dungeony, ich główny źródłem jest Skrzynia Mocy.

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Skrzynie Ucznia to specjalne nagrody które otrzymuje się
za zdobywanie poszczególnych poziomów postaci.

Grafika w opisie
Skrzynia Ucznia I
Poziom: 1
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie

Grafika w opisie
Skrzynia Ucznia II
Poziom: 10
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie

Grafika w opisie
Skrzynia Ucznia III
Poziom: 20
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie

Grafika w opisie
Skrzynia Eksperta I
Poziom: 30
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie

Grafika w opisie
Skrzynia Eksperta II
Poziom: 40
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie

Grafika w opisie
Skrzynia Eksperta III
Poziom: 50
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie

Grafika w opisie
Skrzynia Mistrza I
Poziom: 60
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie

Grafika w opisie
Skrzynia Mistrza II
Poziom: 70
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie

Grafika w opisie
Skrzynia Mistrza III
Poziom: 80
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie

Grafika w opisie
Skrzynia Arcymistrza
Poziom: 90
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie

Grafika w opisie
Skrzynia Arcymistrza II
Poziom: 100
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie

Grafika w opisie
Skrzynia Arcymistrza III
Poziom: 115
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie

Grafika w opisie
Skrzynia Arcymistrza IV
Poziom: 130
Nagroda:
SpoilerGrafika w opisie


Grafika w opisie

Grafika w opisie


Poniżej przedstawiamy bonusy dostępne w
przedmiotach oraz ich maksymalne wartości.


Punkty Życia --- 2000
Punkty Many --- 1000
Witalność --- 12
Inteligencja --- 12
Siła --- 12
Zręczność --- 12
Szybkość Ataku --- 8%
Szybkość Ruchu --- 20%
Szybkość Zaklęcia --- 20%
Regeneracja PŻ --- 30%
Regeneracja PM --- 30%
Szansa na Otrucie --- 8%
Szansa na Omdlenie --- 8%
Szansa na Spowolnienie --- 8%
Szansa na Krytyczne Uderzenie --- 10%
Szansa na Przeszywające Uderzenie --- 10%
Silny przeciwko Ludziom --- 10%
Silny przeciwko Zwierzętom --- 20%
Silny przeciwko Orkom --- 20%
Silny przeciwko Mistykom --- 20%
Silny przeciwko Nieumarłym --- 20%
Silny przeciwko Diabłom --- 20%
Silny przeciwko Insektom --- 20%
Obrażenia absorbowane przez PŻ --- 10%
Obrażenia absorbowane przez PM --- 10%
Szansa na kradzież PM --- 10%
Szansa na kradzież PŻ --- 10%
Szansa na Blok Ciosów --- 15%
Szansa na uniknięcie Strzały --- 15%
Szansa na Odbicie Ciosów --- 10%
Odporność na Trucizny --- 5%
Szansa na bonus Doświadczenia --- 20%
Szansa na podwójną ilość Złota --- 20%
Szansa na podwójną ilość Przedmiotów --- 20%
Niewrażliwy na Omdlenia
Niewrażliwy na Spowolnienia
Wartość Ataku --- 50
Średnie Obrażenia --- 60%
Obrażenia Umiejętności --- 30%

Odporności:
Spoiler
Odporność na Miecze --- 15%
Odporność na broń Dwuręczną --- 15%
Odporność na Sztylety --- 15%
Odporność na Dzwony --- 15%
Odporność na Wachlarze --- 15%
Odporność na Strzały --- 15%
Odporność na Magię --- 15%
Odporność na Ogień --- 15%
Odporność na Błyskawice --- 15%
Odporność na Wiatr --- 15%
Odporność na Lód --- 15%
Odporność na Ziemię --- 15%
Odporność na Mrok --- 15%

Dostępne w pasach:
Spoiler
Przełamanie odporności na Miecze --- 10%
Przełamanie odporności na broń Dwuręczną --- 10%
Przełamanie odporności na Sztylety --- 10%
Przełamanie odporności na Dzwony --- 10%
Przełamanie odporności na Wachlarze --- 10%
Przełamanie odporności na Strzały --- 10%
Silny na Lód --- 30%
Silny na Ogień --- 30%
Silny na Wiatr --- 30%
Silny na Błyskawice --- 30%
Silny na Ziemię --- 30%
Silny na Mrok --- 30%
Odporność na Sury --- 6%
Odporność na Ninja --- 6%
Odporność na Wojowników --- 6%
Odporność na Szamanów --- 6%



Grafika w opisie

Grafika w opisie

Na naszym serwerze zostały dodane cztery nowe umiejętności pasywne.

Umiejętności pasywne można szkolić co 12 godzin za pomocą specjalnych książek: Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
• Szanse na pomyślne szkolenie o 50% można zwiększyć z Grafika w opisieRadą Pustelnika+
Grafika w opisie Zwój Egzorcyzmu+ pomija czas oczekiwania na ponowne szkolenie.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
(Pozwala na zwabienie potworów jak Peleryna Męstwa)

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Grafika w opisie
Polimorfię można szkolić co 2 godziny, na szkolenie działają Grafika w opisie oraz Grafika w opisie
0 - 20 Punktów: 20 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Kula Polimorfii pozwala na zamianę w zaklętego w niej potwora,
na serwerze dostępnych jest 5 różnych Kuli Polimorfii.

Grafika w opisie
Księga Zaklęć
Można ją kupić u NPC Handlarka Różności, po wykonaniu zadania
z Księgi Zaklęć otrzymujemy Kulę Polimorfii danego
typu w zależności od wykonanego zadania.

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Górnictwo można szkolić co 2 godziny, na szkolenie działają Grafika w opisie oraz Grafika w opisie
0 - 20 Punktów: 20 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie

Grafika w opisie
Magiczna Kopalnia jest dostępna od 30 poziomu postaci. Jest to jedyna
mapa na której występują wszystkie Żyły, które pozwolą zdobyć Rudę potrzebną
do wytworzenia przetopów do każdej dostępnej biżuterii.

Grafika w opisie

Wydobywanie Rudy na serwerze zostało nieco zmienione, podstawowa
szansa na pomyślne wydobycie wynosi 35% przy użyciu Kilofa+0

Kilof to podstawowe narzędzie wykorzystywane do górnictwa.
Ulepszenie Kilofa zapewnia większą szansę na pomyślne wydobycie rudy,
podobnie jak szkolenie umiejętności Górnictwa.


Kilof +0 Szansa na wydobycie: +15% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +1 Szansa na wydobycie: +18% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +2 Szansa na wydobycie: +20% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +3 Szansa na wydobycie: +22% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +4 Szansa na wydobycie: +25% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +5 Szansa na wydobycie: +28% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +6 Szansa na wydobycie: +30% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +7 Szansa na wydobycie: +32% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +8 Szansa na wydobycie: +35% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +9 Szansa na wydobycie: +40%

Grafika w opisie
Żyły Bursztynu nie są wykorzystywane do wytwarzania przetopów do biżuterii.
Wydobywając je zdobywany Kawałki Bursztynu z których możemy
wykonać specjalną Bursztynową Skrzynię.

Grafika w opisie
Bursztynowa Skrzynia

Aby ją wytworzyć, należy wydobyć w kopalni 500 sztuk Kawałków Bursztynu,
a następnie po prostu nacisnąć na nie Grafika w opisie

Bursztynowa Skrzynia zawiera wiele przydatnych przedmiotów dla których warto
rozwijać umiejętność górnictwa aby zdobywać skrzynie szybciej. Najbardziej
pożądanym przedmiotem ze skrzyni będzie Bursztynowy Amulet.

Grafika w opisie
Grafika w opisie

• Można nim handlować, łączy się z Pierścieniem Półksiężyca+.
• Można go zdobyć tylko z Bursztynowej Skrzyni.

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Grafika w opisie

Wędkarstwo to umiejętność typowo pasywna. Podczas pomyślnego
wyłowienia ryby otrzymujemy jeden Punkt Wędkarstwa których trzeba
zdobyć określoną ilość aby umiejętności Wędkarstwa wzrosły.

Wędkarstwo można szkolić od poziomu 0 aż do P.
• Posiadając Grafika w opisieRybie Wnętrzności w inwentarzu ilość zdobywanych
Punktów Wędkarstwa podwaja się.

• Rozwijanie umiejętności Wędkarstwa zapewnia szansę na zdobycie bonusowych
przedmiotów podczas pomyślnego wyłowienia ryby. Im wyższy poziom umiejętności
Wędkarstwa tym lepsze przedmioty można zdobyć.

Od 10 poziomu um.:
Grafika w opisie

Od 15 poziomu um.:
Grafika w opisie

Od poziomu M1:
Grafika w opisie

Od poziomu M5:
Spoiler
Bonusowe przedmioty:
Grafika w opisie


Od poziomu M10:
Spoiler
Bonusowe przedmioty:
Grafika w opisie


Od poziomu G2:
Spoiler
Bonusowe przedmioty:
Grafika w opisie


Od poziomu G6:
Spoiler
Bonusowe przedmioty:
Grafika w opisie


Od poziomu P:
Spoiler
Bonusowe przedmioty:
Grafika w opisie


Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Grafika w opisie

Menu Zwierzaka można otworzyć za pomocą kombinacji klawiszy Grafika w opisie + Grafika w opisie
użytych na pieczęci zwierzaka, w menu znajdują się wszystkie informacje
na temat umiejętności, poziomu, wymaganego doświadczenia itp.


Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie

• Jajo podstawowego Zwierzaka (na stałe) każdy gracz otrzymuje na początku gry.
Podstawowy Zwierzak nie posiada dodatkowych bonusów oprócz tych
które można otrzymać rozwijając umiejętności Zwierzaka.

Jajami Zwierzaków można handlować, jednak po wykluciu z jaja, handel nie jest możliwy.

• Jaja Zwierzaków posiadające dodatkowe bonusy można zdobyć z niektórych
bossów w grze lub w itemshop.

• Każdy Zwierzak może osiągnąć maksymalnie 100 poziom.

Zwierzak zdobywa doświadczenie podczas zabijania potworów, bossów czy metinów.
• Poziom Zwierzaka można zwiększyć również za pomocą Grafika w opisie Odżywki
która dodaje od 1% do 10% doświadczenia zależnie od aktualnego poziomu zwierzaka.

• Na zdobywanie doświadczenia Zwierzaka nie mają wpływu przedmioty
które zwiększają ilość zdob. dośw. normalnych postaci.


Grafika w opisie

Zarówno umiejętności, poziom oraz aktualne doświadczenie Zwierzaka są przypisane do
Waszych postaci niezależnie od tego jakiej pieczęci używacie umiejętności oraz poziom pozostaje bez zmian.

Grafika w opisie
Grafika w opisie
0 - 20 Punktów: 20 punktów umiejętności (poziomy zwierzaka)
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
Grafika w opisie
Grafika w opisie
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 punktów umiejętności (poziomy zwierzaka)
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 punktów umiejętności (poziomy zwierzaka)
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 punktów umiejętności (poziomy zwierzaka)
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 punktów umiejętności (poziomy zwierzaka)
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych Grafika w opisie


Zwierzaki posiadają 5 umiejętności które dają różne bonusy,
umiejętności zwierzaka można rozwijać od 0 do P.

• Na rozwój umiejętności z poziomu 0 do 20 potrzebne są
punkty umiejętności otrzymywane za zdobywanie poziomów Zwierzaka.
• Na rozwój umiejętności od M1 do G1 potrzebne są Grafika w opisie Księgi Zwierzaka
• Na rozwój umiejętności od G1 do P potrzebne są Grafika w opisie Kamienie Duchowe Zwierzaka
• Na szkolenie umiejętności Zwierzaka działają Grafika w opisie
• Na szkolenie umiejętności Zwierzaka nie działają Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Automatyczny Pomocnik to tylko substytut prawdziwego Szamana.
Posiada te same umiejętności, jednak są one słabsze od tych z prawdziwej postaci.
Pomocnik tak jak normalna postać wymaga zdobywania doświadczenia,
aby możliwe było rozwinięcie jego umiejętności.

Doświadczenie Pomocnika zdobywa się podobnie jak doświadczenie
Zwierzaka, pokonując potwory, bossy etc.
• Poziom Pomocnika można zwiększyć również za pomocą Grafika w opisie Eliksiru Dośw. Pomocnika
który dodaje od 1% do 10% doświadczenia zależnie od aktualnego poziomu towarzysza.

Grafika w opisie

W oknie pomocnika znajdują się wszystkie informacje na temat
umiejętności, poziomu, wymaganego doświadczenia itp.

Okno Pomocnika można otworzyć za pomocą przycisku Grafika w opisie.


Grafika w opisie
Grafika w opisie

Pergamin Pomocnika umożliwia przyzwanie Pomocnika który od momentu
wezwania regularnie będzie wzmacniał nas swoimi umiejętnościami.


Grafika w opisie

Grafika w opisie Grafika w opisie Grafika w opisie Grafika w opisie Grafika w opisie
Umiejętności Pomocnika można szkolić za pomocą zwykłych Ksiąg Umiejętności Grafika w opisie
Szamana takich jak Błogosławieństwo, Pomoc Smoka, Odbicie, Zwiększenie Ataku oraz Zwinność.

• Na rozwój umiejętności z poziomu 0 do M1 potrzeba 20 Punktów Umiejętności,
które można otrzymać za awansowanie na kolejne poziomy Pomocnika.
• Na rozwój umiejętności z poziomu M1 do G1 potrzeba 10x Grafika w opisie Ksiąg Umiejętności.
• Na rozwój umiejętności z poziomu G1 do P potrzeba 10x Grafika w opisie Ksiąg Umiejętności.

• Na szkolenie umiejętności Pomocnika działają Grafika w opisie
• Na szkolenie umiejętności Pomocnika nie działają Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

GayaGrafika w opisie to dodatkowa waluta w grze wykorzystywana w Sklepie Gaya oraz
podczas wytwarzania niektórych przedmiotów można go otworzyć za pomocą
przycisku zamieszczonym obok minimapy w kliencie gry.

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Początkowo każdy gracz ma dostępne tylko trzy pierwsze sloty
aby odblokować niedostępne sloty oznaczone na czerwono należy
posiadać w ekwipunku:
Grafika w opisie
Rozszerz. Sklepu Gaya
Do zdobycia z: Skrzynia Gaya


Przedmioty w Sklepie Gaya zmieniają się co
5 godzin od momentu pierwszego uruchomienia
dla każdego gracze indywidualnie.

Można pominąć czas oczekiwania na nową listę używając:
Grafika w opisie
Reset Sklepu Gaya
Do zdobycia z: Skrzynia Gaya

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Kamyki Grafika w opisie potrzebne do obróbki w GayaGrafika w opisie

można zdobywać tylko ze Grafika w opisie Skrzyń Gaya następnie korzystając
ze specjalnej opcji u NPC Theo można je przerobić.

Grafika w opisie
Skrzynia Gaya
Do zdobycia z: Metiny



GayaGrafika w opisie można zdobyć również na większości dungeonów.
Pokonując ostatniego bossa istnieje szansa na zdobycie:

Grafika w opisie
Sakiewka Gaya
Dodaje losową ilość Gaya do Twojego konta 1-30.

Grafika w opisie
Kupon Gaya
Dodaje 50 Gaya do Twojego konta.


Grafika w opisie

Grafika w opisie

System Gildii został odświeżony oraz uzupełniony o kilka
nowych funkcji. Nowe funkcje zapewnią lepszą zabawę
oraz korzyści z wspólnej gry.



Grafika w opisie
Grafika w opisie

Wszystkie królestwa posiadają wspólną mapę na której gildie mogą wykupić ziemię.
Maksymalnie 39 gildii może wykupić własną ziemię na mapie.


Grafika w opisie

Atrybuty gildii to specjalne bonusy dla wszystkich członków.
Gilda odblokowuje je zdobywając kolejne poziomy gildii.

Wymagane doświadczenie na poszczególne poziomy gildii
zostało odpowiednio dostosowane tak aby nie było to zbyt
łatwe ani zbyt trudne dla kilku osób.

Grafika w opisie

• Zdobyty 3 poziom: Punkty Życia +1500
• Zdobyty 6 poziom: Szybkość Zaklęć +15%
• Zdobyty 9 poziom: Odporność na Obrażenia +7%
• Zdobyty 14 poziom: Silny przeciwko Potworom +10%
• Zdobyty 18 poziom: Punkty Doświadczenia +20%
• Zdobyty 20 poziom: Silny przeciwko Ludziom +10%


Grafika w opisie

Depozyt gildii to miejsce gdzie zbiera się całość zarobionego Złota z ziemi gildii.
Sumę zebranego Złota w depozycie można zobaczyć w Menu Gildii.

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Wypłaty z depozytu może dokonać tylko Lider Gildii
korzystając ze specjalnej opcji u Strażnika Wsi.


Grafika w opisie
Przedmioty ulepszane u Kowala Gildii nie mogą zostać
zniszczone ani ich poziom ulepszenia nie może się obniżyć!

Grafika w opisie

Gildia która wykupi ziemię gildii może zatrudnić na niej
jednego kowala z poszczególnymi specjalizacjami:

Stanley Brońmistrz - Bronie
Stanton Płatnerz - Tarcze, Zbroje oraz Hełmy
Starbuck Jubiler - Kolczyki, Naszyjniki, Buty, Bransolety oraz Pasy

Kowale gildyjni zwiększają szanse na pomyślne ulepszanie przedmiotów aż o +12%,
jest to największy współczynnik szans jaki można spotkać w grze.


W zależności od poziomu przedmiotu Kowal Gildii wymaga dodatkowych ulepszaczy
które nie są potrzebne przy użyciu zwykłych zwojów ulepszenia lub zwykłego kowala.

Poziom Przedmiotu: 1-60 dodatkowy ulepszacz: 3x Grafika w opisie
Poziom Przedmiotu: 65-74 dodatkowy ulepszacz: 2x Grafika w opisie
Poziom Przedmiotu: 74-90 dodatkowy ulepszacz: 2x Grafika w opisie
Poziom Przedmiotu: 90-105 dodatkowy ulepszacz: 4x Grafika w opisie
Poziom Przedmiotu: 105-115 dodatkowy ulepszacz: 6x Grafika w opisie
Poziom Przedmiotu: 115-134 dodatkowy ulepszacz: 1x Grafika w opisie
Poziom Przedmiotu: 134-155 dodatkowy ulepszacz: 3x Grafika w opisie


• Cena ulepszania przedmiotów u kowali dla osób spoza gildii: x2 normalnej wartości.

• Cena ulepszania przedmiotów u kowali dla osób z gildii: Normalna wartość.

• Zysk Złota z każdego ulepszania dla gildii posiadającej kowala: 50%



Grafika w opisie
Grafika w opisie

Na naszym serwerze dostępny jest tylko jeden rodzaj Alchemika
który umożliwia przerabianie wszystkich rodzajów rudy w przetopy.
Szansa na pomyślne przetwarzanie rudy w przetopy u Alchemika Gildyjnego wynosi 60%.

Grafika w opisie

Alchemik Gildii zapewnia możliwość wytwarzania unikatowych przedmiotów takich jak np.
Pierścień Władzy czy też ulepszacze potrzebne do jego wytworzenia i ulepszania. Kilka unikatowych
mikstur których nie można wytworzyć u normalnych Zielarzy oraz inne.

• Cena wytwarzanie przedmiotów u Alchemika dla osób spoza gildii: x2 normalnej wartości.

• Cena wytwarzanie przedmiotów u Alchemika dla osób z gildii: Normalna wartość.

• Zysk Złota z każdego wytworzonego przedmiotu dla gildii posiadającej Alchemika: 50%

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Na serwerze dostępny jest dungeon Schronienie Meley przeznaczony tylko dla gildii.
Na wyprawę można wyruszyć u Strażnika Smoków Dolnarra znajdującego się w Piekle.

W Schronieniu Meley można zdobyć spore ilości materiałów potrzebnych do zabudowy
ziemi gildii, jest to również jedyne miejsce gdzie można zdobyć ulepszacze potrzebne
do wytworzenia Tarcz wojennych do PVP u Kowala.

Każdy członek po pomyślnym zakończeniu wyprawy może wybrać jedną z dwóch
dostępnych nagród ze Złotej Smoczej Skrzyni która pojawi się po pomyślny
zakończeniu wyprawy. Jedna z nich zapewnia szansę na ulepszacze na tarczę oraz
inne przedmioty natomiast druga na Jajo Zwierzaka do PVP.

Grafika w opisie

Gildię do wyprawy na dungeon może zarejestrować wyłącznie Lider Gildii.

• Gildia musi posiadać minimum 3 poziom aby mogła zostać zarejestrowana.

• Za każdą wyprawę na dungeon pobierana jest opłata 600 punktów gildii, jednak jeśli
wyprawa zakończy się pomyślnie gildia odzyskuje 300 punktów.

Punkty potrzebne na wyprawy gildii można zdobywać z wojen
gildii
oraz za wbijanie poziomów gildii.

Grafika w opisie

• Każda gildia może wybrać się na dungeon raz na 3 godziny. Niezależnie od tego
czy poprzednia wyprawa zakończyła się sukcesem czy nie.

• Do dungeonu może wejść maksymalnie 16 osób z gildii.


Grafika w opisie

Ranking Schronienia Meley dostępny jest u Strażnika Smoków Jaharra który znajduje
się we wszystkich pierwszych wioskach Królestw. W rankingu znajduje się lista
pięciu najlepszych gildii które ukończyły Schronienie Meley.

Trzy najlepsze gildie z rankingu będą otrzymywać pewną sumę Złota do depozytu gildii.

Ranking będzie resetowany co 2 tygodnie, wraz z tym gildie będą otrzymywały Złoto.


Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie


Szarfy są widocznym elementem ekwipunku tak jak zbroje czy bronie.
Na serwerze dostępne są cztery rodzaje szarf każda z nich posiada
cztery stopnie jakości: prosta, dostojna, zacna oraz unikatowa.



Grafika w opisie
Istnieje możliwość ukrycia widoku Szarfy z menu kostiumów.
Aby to zrobić wystarczy kliknąć ikonę oka przy szarfie
tak aby zmieniła się na czerwoną.



Grafika w opisie
Grafika w opisie

W oknie kombinacji u NPC Theo można ulepszyć swoją szarfę.
Do ulepszania szarfy na wyższy poziom, potrzebna jest druga szarfa z identycznym
poziomem co ulepszana.


• W zależności od poziomu szarfy % absorpcji bonusów rośnie.
dla unikatowej szarfy może on wynosić maks. 35% oznacza to
że aż 35% wszystkich bonusów z wykorzystanej broni lub zbroi
zostanie dodanych do szarfy.

• W przypadku ulepszania szarfy posiadającej bonusy, po pomyślnym
ulepszeniu bonusy zostają, zmienia się tylko ich % jeśli %
absorpcji szarfy został zwiększony.

• W przypadku ulepszania dwóch szarf które posiadają bonusy
wcześniej włożone za pomocą absorpcji, bonusy te
nie połączą się.



Grafika w opisie
Grafika w opisie

W oknie absorpcji u NPC Theo można użyć szarfy aby
absorbować do niej bonusy z broni lub zbroi.

Zbroja lub broń użyta do absorbowania bonusów zostanie zniszczona!
Prosta szarfa absorbuje 1% bonusów zbroi lub broni
Dostojna szarfa absorbuje 5% bonusów ze zbroi lub broni
Zacna szarfa absorbuje 10% bonusów ze zbroi lub broni
Unikatowa szarfa absorbuje 11% do 35% bonusów ze zbroi lub broni
• Bonus z szarfy jest zaokrąglany zawsze W DÓŁ
(czyli, jeżeli z obliczeń wyjdzie Ci 2.99%, to szarfa otrzyma bonus 2%)
• Do szarfy absorbują się wszystkie bonusy
z poświęconej zbroi lub broni
• Bonusy w szarfie nie mogą zostać zmienione
można je usunąć za pomocą specjalnego zwoju:

Grafika w opisie
Świadectwo Zmiany


Grafika w opisie
Grafika w opisie

Opcja wytworzenia szarfy dostępna jest u NPC Theo
Aby mógł on dla nas wytworzyć szarfę potrzebujemy:

10x
Grafika w opisie
Delikatne Sukno

Oraz

1x
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Barwniki można kupić u Handlarki Różności.


Grafika w opisie
Delikatne Sukno
Można zdobyć z:
Komnata Baron. Pająków (55-65 poz.)
Siedlisko Plagi (60-70 poz.)
Nefrytowa Grota (65-75 poz.)

Grafika w opisie

Grafika w opisie



Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie

Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie

Grafika w opisie Pas Lniany(do PVM) można zdobyć z Baronówny Pająków
w dungeonie Komnata Baron. Pająków (55-65 poz.)

Grafika w opisiePas Króla(do PVP) można zdobyć ze Szkat. Nieb. Śmierci.


Na serwer został dodany System Pasów które są dodatkowym
elementem ekwipunku. System pasów został połączony z
Systemem Żywiołów. Na serwerze dostępnych jest dziewięć pasów,
pięć do PVM oraz sześć do PVP.

Do pasów można włożyć maksymalnie pięć bonusów tak jak
w przypadku innych części ekwipunku. Pasy jednak posiadają
kilka unikalnych bonusów których nie można mieć w innych
przedmiotach.


Grafika w opisie
Wzmocnienie Pasów
Dodaje do jednego z Twoich pasów nowy bonus. (maks. 4)
Można zdobyć z: Skrzynia Mocy, Metiny oraz Bossy.

Grafika w opisie
Zaczarowanie Pasów
Usuwa wszystkie bonusy z jednego z Twoich pasów po czym
dodaje nowe bonusy losowe. (ilość posiadanych bonusów nie ulega zmianie)
Można zdobyć z: Skrzynia Mocy, Metiny oraz Bossy.

Grafika w opisie
Błogosławieństwo Pasów
Jeśli pas ma 4 bonusy, ten przedmiot doda 5 bonus.
Można zdobyć z: Skrzynia Mocy oraz Bossy.


Grafika w opisie

Na serwerze większość potworów oraz bossów posiada
jedenz sześciu dostępnych żywiołów.

• Posiadanie odporności na jeden z poszczególnych żywiołów
zmniejsza otrzymywane obrażenia od celu.

• Posiadanie Siły na poszczególny żywioł zapewnia
większe zadawane obrażenia w określony cel.

Grafika w opisie
Wiatr
Działa na mapach: M2, Dolina Orków,
Świątynia Hwang, Przylądek Smoczego Ognia,
Zatoka Rakszasa

Grafika w opisie
Błyskawice
Działa na mapach: Kraina Gigantów, Grota Wygnańców V1,
Grota Wygnańców V2, Komnata Smoka

Grafika w opisie
Ogień
Działa na mapach: Ognista Ziemia, Wyspa Małp, Schronienie Meley, Kraina Ognia

Grafika w opisie
Lód
Działa na mapach: Góry Sohan, Księżycowa Grota, Nefrytowa
Zatoka
, Strażnica Nemere, Siedlisko Trytona

Grafika w opisie
Ziemia
Działa na mapach: Las Duchów, Czerwony Las,
Przylądek Smoczego Ognia, Zatoka Rakszasa, Nefrytowa Grota

Grafika w opisie
Mrok
Działa na mapach: Wieża Demonów, Piekielne Katakumby,
Siedlisko Plagi, Loch Strachu, Kraina Strachu


Grafika w opisie

Grafika w opisie


Grafika w opisie


Menu Alchemi Smoczych Kamieni dostępne jest od 30 poziomu postaci.
Można je uruchomić za pomocą skrótu klawiszowego Grafika w opisie lub z ekwipunku.


• Każdy Smoczy Kamień posiada ważność 24 godzin oznacza to
ze można go używać aktywnie przez 24 godziny podczas rozgrywki.
Gdy jednak czas się skończy nie oznacza to że kamień ulegnie zniszczeniu,
przestaje on być tylko zdatny do użycia i nie daje bonusów.

• Czas Smoczego Kamienia można napełnić używając Grafika w opisie lub Grafika w opisie
Eliksiry czasu można kupić w sklepie u Alchemika.


Smoczy Kamień może zostać wyciągnięty ze slotu szansa na taką
operację wynosi 60%. Używając do tego Grafika w opisie szansa wzrasta do 90%.
Smocze Cęgi można kupić w sklepie u Alchemika.


Grafika w opisie

Grafika w opisie
Odłamki Smoczego Kamienia
• Od 30 poziomu postaci wypadają ze wszystkich potworów,
po zdobyciu 10 sztuk zamienią się one w Cor Draconis(surowe)

• Z metinów od 30 do 90 poziomu w większych ilościach.

Grafika w opisie
Cor Draconis(surowe)
• Można zdobyć ze wszystkich bossów, dungeonów oraz
metinów na mapach na 90+ poziom.
Grafika w opisie
Cor Draconis(szlifowane)
• Można zdobyć z niektórych bossów, dungeonów oraz wędkarstwa.
Grafika w opisie
Cor Draconis(rzadkie)
• Można zdobyć z niektórych bossów, dungeonów oraz wędkarstwa.
Grafika w opisie
Cor Draconis(antyczne)
• Można zdobyć z niektórych bossów, dungeonów oraz wędkarstwa.
Grafika w opisie
Cor Draconis(legendarne)
• Można zdobyć rzadko z niektórych bossów oraz dungeonów


Grafika w opisie

Grafika w opisie

Okno uszlachetniania Smoczych Kamieni jest dostępne u każdego
Alchemika w pierwszym mieście Królestwa.

Grafika w opisie


Każda zakładka standardowego okna uszlachetnień została wyposażona w opcje
usprawniające całą funkcję oraz zapewniające komfort użytkowania.

• Za pomocą przycisku Grafika w opisie można w szybki sposób użyć przycisku Uszlachetnij.

• Zakładka Klasa została wyposażona w przycisk Wyrób Wszystko który
pozwoli w szybki sposób ulepszyć zdobyte Smocze Kamienie.

• Każda zakładka została wyposażona w wyświetlanie Szansy na
pomyślne zakończenie aktualnie wykonywanej operacji.

• Istnieje możliwość zmiany bonusów w Smoczych Kamieniach klasy Legendarnej
jakości Wybornej w tym celu należy użyć dwóch kamieni jakości wybornej.
Jeden z kamieni zniknie w drugim zostaną zmienione bonusy - Istnieje możliwość otrzymania
identycznych bonusów jak przed dokonaniem zmiany.

Klasy Smoczych Kamieni: Surowy, Szlifowany, Rzadki, Antyczny oraz Legendarny.

Stopnie Jakości Smoczych Kamieni: Matowy, Przejrzysty, Bez skazy,
Znakomity oraz Wyborny.

Poziomy ulepszenia Smoczych Kamieni: Maksymalny poziom ulepszenia
Smoczego Kamienia różni się w zależności od Klasy oraz Stopnia Jakości.
Maksymalny poziom ulepszenia dla Legendarnego, Wybornego kamienia wynosi +6.

• Każdy Smoczy Kamień posiada 2 stałe bonusy i 3 dodatkowe które można zmieniać.
Poniżej zostały przedstawione perfekcyjne kombinacje bonusów Smoczych Kamieni klasy
Legendarnej jakości wybornej z maksymalnym poziomem ulepszenia +6 oraz lista
opcjonalnych bonusów które można posiadać w poszczególnych kamieniach.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Stałe bonusy:
Inteligencja: +15
Silny na Błyskawice: +15%

Możliwe dodatkowe bonusy:
Odporność na cios krytyczny: +20%
Odporność na przeszywający cios: +20%
Odporność na Obr. Umiejętności: +15%
Obrażenia Umiejętności: +15%
Szansa na Omdlenie: +10%

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Stałe bonusy:
Siła: +15
Silny na Ogień: +15%

Możliwe dodatkowe bonusy:
Średnie Obrażenia: +18%
Odporność na Śr. Obrażenia: +18%
Wartość Ataku: +300
Obrona: +300

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Stałe bonusy:
Max PŻ: +1800
Silny na Wiatr: +15%

Możliwe dodatkowe bonusy:
12% obrażeń będzie dodanych do PE
Szansa na odzyskanie PŻ: +12%
Maks. PŻ: +18%
Odporność na Szamanów: +15%
Odporność na Sura: +15%

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Stałe bonusy:
Zręczność: +15
Silny na Lód: +15%

Możliwe dodatkowe bonusy:
Silny przeciwko Ludziom: +15%
Odporność na Ninja: +15%
Odporność na Wojowników: +15%
Regeneracja PŻ: +24%
Max PE: +1200

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Stałe bonusy:
Max PE: +1200
Silny na Ziemię: +15%

Możliwe dodatkowe bonusy:
12% obrażeń będzie dodanych do PŻ
Max PŻ: +1800
Obrona przeciwko Potworom: +15%
Szansa na odzyskanie PE: +12%
Maks. PE: +18%
Regeneracja PE: +24%

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Stałe bonusy:
Witalność: +15
Silny na Mrok: +15%

Możliwe dodatkowe bonusy:
Silny przeciwko Potworom: +15%
Szansa na cios Krytyczny: +15%
Szansa na przeszywające Uderzenie: +15%
Szansa na Otrucie: +10%
18% Szansa na odbicie Ciosu


Grafika w opisie

Grafika w opisie

Pierścienie działają podobnie jak np. Pierścień Półksiężyca są zakładane do slotu specjalnego,
oraz dodają wiele przydatnych bonusów których wartości rosną z poziomem ulepszenia pierścienia.

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Pierścień Władzy I czyli pierwszy z pięciu pierścieni może zostać wytworzony wyłącznie u
Alchemika Gildyjnego potrzebne są do tego ulepszacze które zdobędziecie również u Alchemika.

Grafika w opisie
Legendarny Pamiętnik
Przedmiot ten jest jednym z niezbędnych ulepszaczy, służącym do wytwarzania oraz
ulepszania Pierścieni Władzy może zostać wytworzony wyłącznie u Alchemika Gildyjnego
z użytych do tego innych materiałów oraz odpowiednią ilością złota.

Grafika w opisie
Złota Rękojeść
Przedmiot ten jest jednym z niezbędnych ulepszaczy, służącym do wytwarzania oraz
ulepszania Pierścieni Władzy może zostać wytworzony wyłącznie u Alchemika Gildyjnego
z użytych do tego innych materiałów oraz odpowiednią ilością złota.

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Pierścienie Władzy podobnie jak normalne przedmioty np. bronie mogą zostać ulepszone z podstawowej
wersji na lepsze. Wraz z każdym ulepszeniem Waszego Pierścienia Władzy wzrastają wartości bonusów
które ten przedmiot specjalny dodaje. Pierścienie mogą zostać ulepszone wyłącznie Zwojami np.
Zwojem Błogosławieństwa, Zwojem Boga Smoków itp. żaden Kowal nie ulepszy tego przedmiotu.


Grafika w opisie

Grafika w opisie

Na serwerze zostały dodane 5 nowych pozytywnych rang których posiadanie
zapewnia dodatkowe wzmocnienie postaci w PVP.

Grafika w opisie
Ranga Epicki dostępna jest od od 100.000 do 249.999 punktów.
Posiadanie tej rangi zapewnia następujące bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +5%
Silny przeciwko Potworom +3%

Grafika w opisie
Ranga Boski dostępna jest od 250.000 do 499.999 punktów.
Posiadanie tej rangi zapewnia następujące bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Potworom +5%

Grafika w opisie
Ranga Legendarny dostępna jest od 500.000 do 999.999 punktów.
Posiadanie tej rangi zapewnia następujące bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +20%
Silny przeciwko Potworom +8%

Grafika w opisie
Ranga Weteran dostępna jest od 1.000.000 do 4.999.999 punktów.
Posiadanie tej rangi zapewnia następujące bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +30%
Silny przeciwko Potworom +10%

Grafika w opisie
Ranga Tytan dostępna jest od 5.000.000 do 5.500.000 punktów.
Posiadanie tej rangi zapewnia następujące bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +40%
Silny przeciwko Potworom +15%

Grafika w opisie
Ranga Nieśmiertelny dostępna jest od 15.000.000 do 16.000.000 punktów.
Posiadanie tej rangi zapewnia następujące bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +50%
Silny przeciwko Potworom +25%


Zdobywanie pozytywnych punktów rangi można przyśpieszyć na kilka sposobów.

Grafika w opisie
Rękawica Króla Przepow.
• Rękawica sprawia, że otrzymujemy 1 pkt rangi za każdego Potwora,
normalnie otrzymujemy 1 pkt za 5 Potworów. Rękawicę można zdobyć
min. ze Skrzyń Rybaka otrzymywanych podczas wędkarstwa.

Grafika w opisie
Symbol Króla Przepowiedni
• Jeśli gracz posiada pozytywną rangę, wtedy otrzymuje dwukrotnie
większą
ilość punktów rangi podczas stania postaci w bezruchu.
• Jeśli gracz posiada negatywną rangę, wówczas ranga rośnie
4 razy szybciej, lecz tylko wtedy, gdy nasza postać stoi w bezruchu.
Symbol można zdobyć min. ze Skrzyń Rybaka otrzymywanych podczas wędkarstwa.


Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Fasolki Yin, Zu oraz Xi
• Te nowe przedmioty które zostały dodane do dropu w niektórych bossach
zapewnią kolejno 200, 500 oraz 1000 punktów rangi
za każde użycie jednej z tych nowych fasolek.

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Umiejętności Konne można rozwijać za pomocą Grafika w opisie Medali Konnych, które
można zdobyć w Lochach Małp oraz na Wyspie Małp.

• Szkolenie można powtarzać bez limitu czasowego klikając Grafika w opisie na Grafika w opisie
• Maksymalny poziom standardowego wierzchowca wynosi 30, a poziomy 11, 21
oraz 30 zapewniają lepsze statystyki które otrzymujemy dosiadając konia.

0-10 Szansa na pomyślne szkolenie: 70% | 1x Grafika w opisie za każdy kolejny poziom.
11-20 Szansa na pomyślne szkolenie: 50% | 2x Grafika w opisie za każdy kolejny poziom.
21-30 Szansa na pomyślne szkolenie: 25% | 3x Grafika w opisie za każdy kolejny poziom.


Szkolenie poziomu jeździectwa zapewnia graczowi dodatkowy bonus na potwory.
0-10 poziom jeździectwa - Silny przeciwko Potworom +1%
11-20 poziom jeździectwa - Silny przeciwko Potworom +2%
21-29 poziom jeździectwa - Silny przeciwko Potworom +3%
30 poziom jeździectwa - Silny przeciwko Potworom +5%

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Pieczęć do przywołania wierzchowca zakłada się do wyznaczonego slotu w ekwipunku,
każda z nich ma ograniczenie czasowe, które upływa nawet jeśli nie jesteśmy zalogowani.


• Aby założyć pieczęć wierzchowca do slotu, należy nacisnąć jednocześnie Grafika w opisie + Grafika w opisie

• Na wierzchowcach można używać umiej. konnych jeśli takowe są wyszkolone.

• Pieczęci wierzchowców używają płynnego dosiadania wierzchowców, co oznacza,
że nie musisz zdejmować ani zakładać pieczęci za każdym razem kiedy
chcesz wejść lub zejść z wierzchowca.

• Dodatkowe bonusy wierzchowca działają tylko jeśli na nim siedzimy.

Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisie


Grafika w opisie

Grafika w opisie



Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie


Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie


Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie


Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie


Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie


Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
[Grafika w opisie

Grafika w opisie


Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie



Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie



Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisie
Na serwerze dostępne są 2 tarcze wojenne można je wytworzyć u Kowala za
pomocą specjalnych ulepszaczy dostępnych ze Schronienia Meley które można robić razem z gildią.

Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
W późniejszym etapie gry tarcze mogą zostać przekształcone w jedną wojenną tarczę.

Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie


Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Aby otworzyć menu szybkiej teleportacji należy użyć przycisku Grafika w opisie
Menu szybkiej teleportacji umożliwia szybką podróż do lokacji,
dungeonów lub innych Królestw.

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Na serwerze dostępna jest opcja powrotu na dungeon, można z niej skorzystać
gdy z jakiegoś powodu utracimy połączenie z internetem lub klient się zamknie.
Opcja powrotu dostępna jest zawsze u NPC który wcześniej teleportował nas na
wybrany dungeon, można jej użyć do momentu gdy w środku
dungeonu znajduje się inny członek grupy.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Księżycowy Talizman
Poziom: 30-45
Księżycowa Grota to startowy dungeon na którym można zdobyć przedmioty które
pomogą w rozwoju postaci, jest to również jedyne miejsce w którym można zdobyć
różne Kule Polimorfii oprócz wykonywania misji z Księgi Zaklęć.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Pajęczy Klucz
Poziom: 55-70
Dungeon głównie w celach zarobkowych, jedyne miejsce gdzie można zdobyć
Pas Lniany do PVM, Delikatne Sukna oraz wiele innych przydatnych przedmiotów.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Kamień Plagi
Poziom: 60-75
Siedlisko Plagi to dungeon na którym można zdobyć ulepszacze do broni 55 poziom
do PVM, dropi tutaj również ulepszona Ametystowa biżuteria do PVM,
Jest to również jeden z trzech lochów na którym możliwe jest zdobywanie Delikatnych Sukien na szarfy.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Nefrytowy Klucz
Poziom: 65-80
Nefrytowa Grota to miejsce gdzie można zdobyć sporo Odłamków Smoczego Kamienia,
biżuterię, Kamienie Duszy +4, Zbroje na 54 poziom do PVM,
Delikatne Sukna oraz wiele innych przydatnych przedmiotów.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Złoto
Poziom: 40-100
Jedyne miejsce w którym można zdobyć Bronie na 75, Naszyjnik
oraz Tarczę na 85 poziom do PVM. Do standardowej Wieży Demonów
zostało dodane dodatkowe piętro z Niebieską Śmiercią. Ponadto dodatkową
zmianą jest 100%-owa szansa na wszystkich trzech kowali.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Zasuszona Głowa
Poziom: 75-100
Jedyne miejsce w którym można zdobyć Bransoletkę oraz Hełm
na 85 poziom do PVM. Dungeon ten służy głównie do zarobku,
można w nim również zdobyć np. Jajo Zwierzaka - Azraela.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Zamarznięty Klucz
Poziom: 75-100
Strażnica Nemere podobnie Piekielne Katakumby umożliwia zdobycie dwóch
części setu na 85 poziom do PVM - Kolczyków oraz Butów. Zdobędziecie
w niej również np. Jajo Zwierzaka - Nemere.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Kręty Klucz
Poziom: 85-110
Jedyne miejsce w którym można zdobyć Buty na 65 poziom do PVP.
W Komnacie Smoka podobnie jak w Strażnicy Nemere oraz Piekielnych Katakumbach
zdobędziecie ulepszacze do ekwipunku PVM na 85 Poziom. W tym dungeonie
ponadto można zdobyć ulepszacze do ekwipunku PVP na 80 Poziom.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Klucz Rakszasa
Poziom: 90-115
Zatoka Rakszasa do wykonania jest w 2-3 osoby lub solo z lepszym ekwipunkiem.
Na tym dungeonie można zdobyć ulepszacze potrzebne do ekwipunku na poziom 90 - 105.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Klucz Trytona
Poziom: 110-135
Siedlisko Trytona do wykonania jest w 2-3 osoby lub solo z lepszym ekwipunkiem.
Oprócz dobrego zarobku zapewnia również ulepszacze do ekwipunku na poziom 105 - 115.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Smoczy Kamień Strachu
Poziom: 120-155
Czeluść Strachu do wykonania jest w kilka osób lub solo z dobrym ekwipunkiem.
Źródło ulepszaczy do ekwipunku na poziom 115 - 125 można tutaj zdobyć również
inne wartościowe przedmioty, np. pieczęć wierzchowca.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Złota Przepustka
Poziom: 140-155
Skarbiec Urashaka jest nieco trudniejszym miejscem niż Czeluść Strachu.
Najbardziej pożądanym przedmiotem do zdobycia w tym lochu jest - Legendarny Kamień
czyli bardzo cenny ulepszacz do ekwipunku PVM na 135 - 145 poziom.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Klucz Razadora
Poziom: 145-155
Sanktuarium Razadora jest miejscem w którym można zdobyć ulepszacze do najlepszego ekwipunku PVP
Sanktuarium nie należy do łatwych lochów do pomyślnego ukończenia tego lochu będzie potrzebna grupa osób.


Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie

Ranking Lochów to opcja która dostępna jest w każdym z lochów. Ranking można sprawdzić
za pomocą specjalnej opcji wybranej w dialogu z NPC przy wejściu do lochu. Dostępne są dwie
kategorie rankingu; Czas Ukończenia oraz Ilość Ukończeń za które będą przyznawane nagrody.

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Grafika w opisie
Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie

Zbroje na 85 poziom do PVM można zdobyć z Mist. Lodowej Wiedźmy oraz Mist. Eotena.

Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie

Akcesoria na 85 poziom do PVM można zdobyć z Azraela, Nemere oraz Nieb. Śmierci.

Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Można zdobyć z: Misja u Kowala na 15 poziom.

Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Można zdobyć z: Besty, Szkat. Pełni Księżyca.

Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Można zdobyć z: Przerabia się je z broni na 30 poziom.
Ulepszacze do tego wymagane można zdobyć z: Wodza Orków, Ezot. Władcy oraz Kraba Plagi.


Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Można zdobyć z: Szkat. Umarłego Rozpruwacza oraz Szkat. Niebieskiej Śmierci.

Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Można zdobyć z: Przerabia się je z broni na 75 poziom.

Grafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Można zdobyć z: Przerabia się je z broni na 110 poziom.

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Mistyczne bossy wyróżniają się znacznym przeskokiem w poziomie trudności
względem tradycyjnych bossów na mapach. Czasy odrodzenia są znacznie dłuższe niżeli
w klasycznych bossach. W początkowych etapach serwera zbijanie ich "solo"
bez dobrze rozbudowanego ekwipunku oraz umiejętności będzie niemożliwe.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Żywioł: Ogień
Najsłabszy z Mist. Bossów pojawia się regularnie we wszystkich Królestwach
w drugich wioskach co 3 godziny. Oprócz sporej ilości złota które można z niego
zdobyć, dropi również też spore ilości Zaczarowań Przedmiotu, Alchemię,
Kamienie Duszy +4 oraz wiele innych przydanych przedmiotów.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Żywioł: Wiatr
Mist. Wódz Orków pojawia się co 4 godziny w Dolinie Orków.
Mocniejsza wersja Wodza Orków dropi wiele materiałów na rozbudowę ziemi
gildii, spore ilości przedmiotów do badań biologa, Kamienie Duszy +4 oraz
wiele innych przydatnych przedmiotów.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Żywioł: Lód
Mist. Dziewięć Ogonów występuje w Górach Sohan pojawia się co 6 godzin.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Żywioł: Błyskawice
Mist. Zjawę możemy spotkać w Świątyni Hwang pojawia się co 6 godzin.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Żywioł: Wiatr
Olbrzymiego Żółwia możemy spotkać na Pustyni Yongbi pojawia się co 6 godzin.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Żywioł: Ogień
Czerwonego Smoka możemy spotkać na Ognistej Ziemi pojawia się co 6 godzin.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Żywioł: Ziemia
Eoten jest władcą Lasu Duchów pojawia się regularnie co 8 godzin. Podobnie jak z
Lodowej Wiedźmy można z niego zdobyć Zbroje Specjalne do PVM, Kamienie Duszy +5,
Stalki +7, Alchemię oraz wiele innych pożądanych przedmiotów.


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Żywioł: Lód
Lodowa Wiedźma jako jedyna z Mist. Bossów pojawia się zawsze w tym samym
miejscu na końcu Groty Wygnańców co 8 godzin. Wiedźma jest jednym z dwóch
Bossów z których można zdobyć Zbroje Specjalne, oprócz tego wypada wiele cennych
przedmiotów takich jak biżuterię +7, stalki +7, Kamienie Duszy +5,
Magiczne Kamienie oraz wiele innych pożądanych przedmiotów.

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Grafika w opisie
Żywioł: Błyskawice
Jotun to jedyny Legendarny Boss na serwerze, znajdziecie go na Nefrytowej Zatoce.
Boss ten pojawia się raz na 12 godzin na wszystkich kanałach gry, jest znacznie silniejszy
od wszystkich dostępnych bossów na mapach, w lochach czy nawet Mist. Bossów.
Drop z Jotuna na tle innych bossów lub mist. bossów jest adekwatnie lepszy, można
z niego zdobyć min. Legendarne Kamienie.

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Zbroje Specjalne to wyjątkowe zbroje na 85 poziom przeznaczone do PVM.
Zbroje Ishtar czyli inaczej "specjalki" można zdobyć tylko z 2 Mist. Bossów
dostępnych na serwerze: Mist. Eotena oraz Mist. Lodowej Wiedźmy.
Dostępne są 4 inne Zbroje Specjalne w zależności od klasy postaci.

Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie

Grafika w opisie

Zbroje Al-Khadar wytwarzane są z setu Zbroi Ishtar są to także
zbroje specjalne do PVM przeznaczone na 135 - 145 poziom.

Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie
Grafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisieGrafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Duszy, Metin Cienia
Bossy na mapie: Wódz Orków, Mist. Wódz Orków

Więcej informacji:
Spoiler


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Duszy, Metin Cienia, Metin Twardości
Bossy na mapie: Olbrzymi Żółw, Mist. Olbrzymi Żółw


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Diabła, Metin Upadku
Bossy na mapie: Zjawa Żółt. Tygrysa, Mist. Zjawa Żółt. Tygr.


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Twardości, Metin Diabła, Metin Śmierci
Bossy na mapie: Dziewięć Ogonów, Mist. Dziewięć Ogonów


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Morderstwa
Bossy na mapie: Ognisty Król, Mist. Czerwony Smok


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Gigantów
Bossy na mapie: Brak


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Brak
Bossy na mapie: Królowa Pająków


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Brak
Bossy na mapie: Brak


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Małpi Metin
Bossy na mapie: Brak


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Pung-Ma, Metin Ma-An
Bossy na mapie: Mist. Eoten


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Tu-Young, Metin Jeon-Un
Bossy na mapie: Władca Duchów Drzew


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Wygnańców
Bossy na mapie: Mist. Lodowa Wiedźma


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Brak
Bossy na mapie: Generał Setaou, Dowódca Setaou


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Siły, Metin Mroku
Bossy na mapie: Martyaxwar, Główny Gnoll Strażnik


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Żaru, Metin Próżności
Bossy na mapie: Generał Lobster, Król Krabbs


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Strachu, Metin Potępienia
Bossy na mapie: Lord Szkieletów, Smok z Kości


Grafika w opisie
Metiny na mapie: Metin Furii
Bossy na mapie: Arcydemon Han, Arcydemon Khan


Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Przedmioty do badań biologa oddawać można ze specjalnego
menu w panelu bocznym ekwipunku. W przypadku gdy przedmiot
do badań jest popsuty można od razu oddać następny,
do momentu pomyślnego przyjęcia przedmiotu.

Grafika w opisie
Eliksir Poszukiwacza
Zwiększa szansę na pomyślne przyjęcie przedmiotu
o 30% Eliksir wystarczy posiadać w ekwipunku,
podczas oddawania przedmiotu zostanie
on użyty automatycznie.

Można zdobyć z: Szkat. Blasku Księżyca, Bossy oraz Eventy

Grafika w opisie
Heroiczny Symbol
Przedmiot który usuwa czas oczekiwania na oddanie
następnego przedmiotu do badań. Aby pominąć czas
oczekiwania należy kliknąć na przedmiot Grafika w opisie.

Można zdobyć z: Skrzynia Mocy, Bossy oraz Eventy


Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 30
Ilość: 10
Czas: 2 godz.
Nagroda: +10% Szybkości Ruchu

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 40
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: +5% Szybkości Ataku

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 50
Ilość: 15
Czas: 3 godz.
Nagroda: +60 Obrony

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 60
Ilość: 20
Czas: 3 godz.
Nagroda: +55 Wartości Ataku

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 70
Ilość: 25
Czas: 4 godz.
Nagroda: +10% Szybkości Ruchu +10% Redukcji Obrażeń

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 80
Ilość: 30
Czas: 4 godz.
Nagroda: +6% Szybkości Ataku +10% Wartości Ataku

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 85
Ilość: 40
Czas: 4 godz.
Nagroda: +10% Obrony przeciwko Graczom

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 90
Ilość: 50
Czas: 5 godz.
Nagroda: +8% Siły przeciwko Ludziom

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 92
Ilość: 20
Czas: 6 godz.
Nagroda: Do wyboru +1000 PŻ / +60 Obrona / +50 Wartość Ataku

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 94
Ilość: 30
Czas: 6 godz.
Nagroda: Do wyboru +1100 PŻ / +140 Obrona / +60 Wartość Ataku


Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Przedmioty do badań Seon-Pyeonga należy oddawać
bezpośrednio do niego. W przypadku gdy przedmiot jest popsuty
można od razu oddać następny do momentu pomyślnego przyjęcia przedmiotu.


Grafika w opisie
Eliksir Poszukiwacza
Zwiększa szansę na pomyślne przyjęcie przedmiotu
o 30% Aby Eliksir zadziałał należy go użyć Grafika w opisie.

Można zdobyć z: Szkat. Blasku Księżyca, Bossy oraz Eventy

Grafika w opisie
Heroiczny Symbol
Przedmiot który usuwa czas oczekiwania na oddanie
następnego przedmiotu do badań. Aby Symbol zadziałał
należy wybrać odpowiednią opcję w dialogu z NPC.

Można zdobyć z: Skrzynia Mocy, Bossy oraz Eventy

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 30
Ilość: 10
Czas: 2 godz.
Nagroda: +2% Siły przeciwko Potworom

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 40
Ilość: 10
Czas: 2 godz.
Nagroda: +2% Obrony przeciwko Potworom

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 50
Ilość: 10
Czas: 2 godz.
Nagroda: +20 Wartości Ataku

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 60
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: +30 Wartości Ataku

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 70
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: 2% Średnie Obrażenia

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 70
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: +3% Obrony przeciwko Potworom

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 70
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: 3% Średnie Obrażenia

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 70
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: 5% Średnie Obrażenia

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 80
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: +4% Siły przeciwko Potworom

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 90
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: +5% Obrony przeciwko Potworom

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 90
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: +6% Siły przeciwko Potworom

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 105
Ilość: 50
Czas: 5 godz.
Nagroda: +5% Siły na wszystkie Żywioły

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 115
Ilość: 50
Czas: 5 godz.
Nagroda: +7% Średnie Obrażenia

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 120
Ilość: 100
Czas: 7 godz.
Nagroda: +5% Odporności na Ludzi

Grafika w opisie
Grafika w opisie
Poziom: 140
Ilość: 100
Czas: 10 godz.
Nagroda: +5% Przebicia odporności / +5% Silny przeciwko Metinom

Grafika w opisie

Grafika w opisie

Grafika w opisie
Szybkie ulepszanie alchemii w oknie uszlachetnień u Alchemika

Grafika w opisie + Grafika w opisie
Szybkie otwieranie szkatułek

Grafika w opisie + Grafika w opisie
Szybkie rozdawanie punktów statusu

Grafika w opisie + Grafika w opisie
Szybkie wkładanie przedmiotów do dozorcy

Grafika w opisie
Szybkie wyciąganie przedmiotów z magazynu, magazynu IS
oraz szybkie wkładanie przedmiotów na handel

Grafika w opisie + Grafika w opisie
Menu Zwierzaka na pieczęci zwierzaka

Grafika w opisie + Grafika w opisie
Rozdaj więcej punktów statystyk

Grafika w opisie
Menu szybkiej teleportacji

Grafika w opisie
Automatyczne dopalacze

Grafika w opisie
Zapisywanie oraz wczytanie Pozycji

Grafika w opisie
Zmieniarka bonusów

Grafika w opisie
Okno Smoczej Alchemii

Grafika w opisie
Okno Pomocnika

Grafika w opisie + Grafika w opisie
Automatyczne stakowanie przedmiotu
(Klikamy na przedmiot do którego chcemy zestakować resztę tych samych przedmiotów)


Grafika w opisie

Grafika w opisie

• Dodano 6 skille do postaci Ninja oraz Wojownik

Wartość Ataku w umiej. u Szaman Healer "Zwiększenie Ataku" została zwiększona

• Umiej. takie jak Pomoc Smoka, Błogosławieństwo, Odbicie, Zwiększenie Ataku,
Leczenie i Zwinność po użyciu w grupie buffują wszystkich członków, nie tylko wybrany cel.

• Dodano wsparcie Przewijania Kółkiem Myszy, można go teraz używać m.in. w
wiadomościach prywatnych, oknie misji, oknie wytwarzania itp.

• Dodano przycisk nowy system wytwarzania który posiada wiele przydatnych
opcji i udogodnień podczas użytkowania.

• Dodano licznik czasu po śmierci postaci który pokazuje pozostały czas
do automatycznego odrodzenia postaci.

• Dodano możliwość ukrycia Pomocnika, Zwierzaka opcja ta ukrywa nazwy towarzyszy oraz
blokuje możliwość zaznaczenia ich w celu po kliknięciu myszką.

• Standardowa funkcja podnoszenia przedmiotów została zmieniona
przedmioty można podnosić jednym kliknięciem.

• Dodano nowe okno bonusów w którym znajdują się wszystkie bonusy dostępne w grze.

• Dodano nowe opcje gry: Możliwość włączenia/wyłączenia nocy, możliwość zamiany
potworów w dzikie psy
, możliwość włączenia/wyłączenia tekstur i opadów śniegu.

• Statystyki w Ametystowej biżuterii zostały nieco zmienione, biżuteria ta jest dobrym
wyborem do PVM przed zdobyciem biżuterii na 85 poziom.

• Zbroje na 48, 54 oraz 61 poziom otrzymały dodatkowe bonusy.

Zwiększono szansę na ulepszenie wszystkich przedmiotów do 75 poziomu.

• Zmieniono ulepszacze potrzebne do ulepszania ekwipunku od 1 do 30 poziomu,
oraz szanse na zdobycie niektórych ulepszaczy zostały znacznie zwiększone.

Związki Małżeńskie zostały przebudowane w taki sposób, aby działały natychmiastowo
po zakończeniu ceremonii na każdym kanale bez potrzeby przelogowania się, lub
oczekiwania na najbliższy restart serwera. Oprócz tego, Punkty Miłosne od
samego początku wynoszą 100%.

• Naprawiono problem zmniejszonych obrażeń zadawanych w marmurze polimorfi na
wojowniku body, surze wp z umiejętnościami Aura Miecza oraz Czarowane Ostrze.
Nie jest już konieczne użycie Eliksiru Słońca lub zwierzaka żeby naprawić obrażenia.

• Dodano wiele innych nowości i zmian na serwerze które nie znalazły swojego miejsca w
prezentacji serwera, nie znaczy to jednak że nie są istotne. Mają realny wpływ na jakość
i przyjemność z rozgrywki i na pewno zostaną przez was docenione i zauważone.

Grafika w opisie

Top 20 Graczy

Nr. Nazwa Gracza Lv.
1 UbGra 151
2 Elvis 150
3 VnO 150
4 Vegadis 150
5 Pomarancza 150
6 RivoltaY 150
7 Hubercik69PL 148
8 Trap 147
9 KissMe 145
10 Quba 143
11 iMackos 142
12 Borana 140
13 ZjarannY 137
14 BlackDancer 136
15 BiTq 136
16 LouisVuitton 136
17 Eros 135
18 DZIUNIA 135
19 BandziorJP 130
20 Hannibal 130